luni, 16 februarie 2009

6 Sept 2008 - Spuneti-mi ca nu e adevarat!



Mai intai am dat un click pe linkul Antenei 1, in asteptarea meciului, asta cam cu un sfert de ora inainte de inceperea partidei. Mergea excelent. Si incepe meciul. Deodata incepe sa se intrerupa. Si tot mai des. In final apare un mesaj frumos, rosu pe negru, ceva in genul "stimati internetospectatori, v-ati lins pe bot de meci". Exact in acel moment mi-am adus aminte de Gigi Fecali si urarile sale la adresa acestui canal de televiziune, si a patronului sau. Zdrentele care sunt zdrente, nu se gandesc ca si romanul din afara granitelor ar dori sa-si vada echipa nationala la lucru? Am rascolit pe alte televiziuni din lume, poate careva s-o dovedi interesat de acest meci. Nexam. Nada. Ma resemnez cu ideea ca nu voi vedea meciul, si imi zic macar sa urmaresc evolutia scorului. Intru pe Fanatik. Ceeee?!? 0-1 ?!? Vad si superbul gol lituanian, si imi spun "eh, se mai intampla sa deschida scorul oaspetii". Apoi Fanatik intepeneste. ProSport refuza sa se deschida. Ma intind pe canapea, si in asteptarea reprizei a doua, adorm visand la mult asteptatele 5 goluri romanesti in poarta balticilor. Ma trezesc la o ora dupa terminarea partidei. Reusesc sa intru pe Gazeta Sporturilor, si.... nu, nu e adevarat, trebuie sa fie o gluma! Ma uit la calendar sa vad daca azi e cumva 1 Aprilie. Nu, nu e. Ma uit din nou la scor, in speranta ca fiind inca adormit, am vazut scorul inversat. Nu era inversat. Inversat este rolul Romaniei in lumea fotbalului. Cu ajutorul acestui neica nimeni propulsat in fotbalul romanesc cu ajutorul pilelor si relatilor comuniste (mare vedeta la Viitorul Scornicesti - pentru cine nu-si mai aduce aminte, sau nu a prins acele timpuri), ajuns mare antrenor, ba chiar si la echipa nationala, a transformat Romania in ciuca batailor, un fel de Cipru al anilor '80. Daca nici dupa acest dezastru (dupa dezastrul numit Euro 2008) nu va fi inlaturat, e clar ca in Romania nu mai exista dreptate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu