sâmbătă, 4 aprilie 2009

Leapsa despre literatura-2 - Replica pt Jovi


1. Care este cartea/autorul pe care o/il vezi ca « Suprema »/”Supremul” ? Pe care ai/l-ai pune-o in rama ? (daca sunt mai multe/multi, enumera-le/enumera-i !)

Sunt mai mulți autori care îmi plac, dar nu aș îndrăzni să-i așez într-un clasament. De înrămat nu înrămez nici fotografii, cel puțin nu pentru mine!

2. Ai carti pe care consideri ca le-ai fi scris mai bine ? (Daca esti autor al unei carti) Consideri ca esti un scriitor bun ?

La asta nu m-am gândit niciodată, relativ la prima întrbare. La a doua voi afla curând dacă sunt sau nu!

3. Despre ce carte, autor sau personaj nu ai putea sa spui nimic critic ?

Critic pozitiv sau negativ? :D Sunt fan al lui Zevaco, concluzia o poți trage singur!

4. Ai participat vreodata la sarbatorirea unei carti, unui autor ?

Nu... încă!

5. Literatura romana ti se pare ca merita apreciata ? O faci in vreun fel ?

Da, merită! Nu știu ce vrei să spui cu făcutul... vezi că are mai multe înțelesuri! Dacă te referi la promovarea ei, eu în general promovez toată imaginea României în străinătate, și cunoscundu-mă ca fotograf, cred că ști cum anume o promovez! (a propos, nu-mi spune că „ști” se scrie cu doi de „i”. S-o fi schimbat regula după Loviluție, eu cu un „i” am învățat, cu un „i” scriu!)

6. Ai aruncat vreodata o carte ? Ai arunca ?

Da, am aruncat! Am aruncat în urmă cu vreo cinci ani cam o ladă plină de cărți rupte, mucegăite, cărți de care cineva - n-am să specific cine - și-a bătut joc de ele.

7. Sau ai vandut vreodata o carte ? Ai vinde ?

De vândut n-am vândut, iar dacă voi vinde... doar dacă ajung vânzător la librarie!

8. Ai furat vreodata o carte ? Ai fura ?

N-am furat și nici nu intenționez s-o fac.

9. Ai criticat un autor sau o carte fara sa o/il cunosti ?

Nu sunt în măsură să fac asta... nici măcar pe VCTudor...

10. Ti-ai insusit vreodata creatia unui alt scriitor (blogger) ? Ai face-o ?

Asta se numește furt. Nu fur. Alții m-au furat. Vrei să ști cât? Șase manuscrise la care am lucrat în perioada 1981-1990


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu