joi, 24 decembrie 2009

Furtuna ca vara... in ajun de Craciun!



Cam de cand intrasem in Texas incepuse vantul sa sufle ca turbatul, dar pe ce ma apropiam de Houston, presimteam ca un furtunoi e pe cale sa se intample. Si mai intai a inceput "jocul de lumini", adica fulgere dupa fulgere, unele aproape, altele nu chiar, apoi a inceput ploaia, care in unele momente era atat de deasa incat stergatoarele de parbriz nu faceau fata. Si ca tacamul sa fie complet, a venit si o portie de grindina care m-a convins sa reduc viteza de teama ca sa nu imi sparga parbrizul! Cam la cinci minute dupa ce am oprit filmatul cu celulica, apa pe autostrada era de cativa centimetri, in unele locuri erau balti mai adanci, depinde de cum era carosabilul de lasat. M-am felicitat a treia oara aceasta saptamana pentru faptul ca am schimbat cauciucurile la masina (de celelalte doua ori dupa ce am fost prins de doua ninsori urate in cele doua Virginii si Indiana)...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu